-sannaandersson-

Alla inlägg under augusti 2011

sry

Av sanna andersson - 31 augusti 2011 20:17

sry för dårlig uppdatering :/ ha inge tid.... och så få jag typ alldrig sitta vid datan  ;) men glömde skriva att pappa fyllde år i lördags! så grattis till dej! <<3<3<3<3 40 år:) , vi hade fest på fre och lör .va rätt så kul :) MEN NU MÅSTE JAG GÅ :) hejdåååå , ska verkligen försöka blogga mer...  det är sant , du är min stjärna ★ ( gjorde den där några dagan innan han dog, hade ingen aning, då var allt perfekt.... längtade till det skulle bli helg så jag kunde få sitta på din rtgg och bara ha dej där. jag älskar dej verkligen henke


Av sanna andersson - 28 augusti 2011 14:05

tävlade igår med sonja , dressyr , gick sämst, asså seriöst skit dårligt... fast hon försökte och det va vårann första dressyr tävling tsm, 53% fick vi ihop under våran galna upp visning. 

  hon blev jääääääte seg igaloppen, det va galopp 15 diameter /meter elr vad man nu säger. första vilten gick skit bra men andra. -_- hon saktade av hela tiden fast jag hade sporrar och spö ;O hade sporrarna löst på han hela tiden och trycktde lite med skänkeln hela tiden, men hjälper de ?? nä!  egenteligen får man inte ha både sporrar och spö i L:B 1 men jag fick ha de bara för att de va sonja. på fram ridningen gick hon jätte fon iaf, fattade galopp lätt och hon va lätt att böja och gick lätt ner på tygeln. gjorde lite skänkel vikningar oxå i bäda varven i trav och skritt. duktig tjej va hon då!för er som inte kan L.B 1 så skriver jag upp den:

mitt program:

-inridning trav

-hälsning

-trav höger varv

-rid över ridbanan vid e till b

-serpentinbågar i 3 bågar över medellinien

-vänd snett i genom mellan h  till f i ökad trav

-3 serpentinbågar igen

-vid a- skritt

-vänd snett igenom mellan  m till k

-vid c trav

-vid f galopp

vid e volt 15 meter/diameter ( i galopp)

-galopp till h

-vänd snett igenom mellan h till f ( igalopp)

-sakta av till trav vid f

-trava till k

-galopp vid k

-vid b, volt 15 meter /diameter ( i galopp)

-galopp till m

-vänd snett igenom till k ( iökad galopp)

-sakta av till trav vid k

-vänd in vid a ( itrav)

- halt mellan h och m

-hälsning

ut ridning i fri skritt.

=)

       gamla bilder. har inte hunne ladda upp några nya, men ska ladda upp  bilderna från tävlingen sen..

Av sanna andersson - 25 augusti 2011 20:18

  saknar.    ( jag och johan



Av sanna andersson - 25 augusti 2011 15:38

  inser att jag saknar er väldigt mke.<3

Av sanna andersson - 24 augusti 2011 20:35

         

Av sanna andersson - 23 augusti 2011 14:41

det va jätte länge sen jag blogga , men jag ha liksom inte haft tid elr nått att blogga om... framöver så kommer jag bara blogga om det ä nått spc elr om jag sitter vid datan elr nått sånt.. kommer börja m hiss och diss igen , men ska gö de lite anorlunda.. kommer bara hissa elr dissa i ett inlägg , alltså kommer jag inte hissa/dissa i samma inlägg.. ja,... de ha inte hänt nått spc så jag bloggar i morong... komihåg    tävlingen på lördag om ni vill komma och kolla,,, kl 10.00 på mrf.


dagens hiss:

   shit snyggt :O måste beställa ett sånt nån gång^^


byebyeee--sanna;*

BC

Av sanna andersson - 19 augusti 2011 08:56

chacha!


nyss vaknat och nu ska jag snart kliva upp och fixa mej, se åker jag mamma och johan till birsta jag ska oxå in på hööks en sväng och köpa ett vitt dressyr schabrak som jag kanske ska brodera in mitt namn på, få se.... men nu måste jag kliva upp.



hejdåååå-sannis;*


Av sanna andersson - 17 augusti 2011 21:07

skrev fel i senaste inlägget! det ska stå den 27 ist för 70. så jag ska tävla den 27 :) hejdåååå- saniss

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

klocka

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards